Ida Henriksson

God nattsömn!

Publicerad 2011-04-06 11:29:48 i Allmänt,

Jag däckade i soffan igår. Först såg jag hockey till typ i början på tredje perioden.
Men sen minns jag inte mer än att det blev 5-2.
Hemskt, var ju lite sur på dagen att jag inte skulle hinna se hela första perioden i
och med att jag slutade 19.
Men jag hade haft världens migrän hela dagen. Så jag hade mer än rätt att somna tidigt.
Men för första gången på länge så kände jag mit riktigt utvilad. Skönt.
Det be hövde jag.
Så jag och Fanny var uppe i god tid. Åt frukost. lekte lite..
Men nu är fröken på dagis. Oc hon kutade in. Kul att se att hon trivs så bra.

Börjar sent idag, 15.30 - 21.30 Så är hemma sent,rätt logiskt!!
Men rätt drygt. Det får man tycka. :)
Bäst att fixa i lite här hemma. Hej så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela