Ida Henriksson

En ide, flera idéer..

Publicerad 2011-04-27 00:21:34 i Allmänt,

Hjärnan har gått på typ högvarv ikväll.
Här inspireras det, och testas, skissas..
Hoppas det blir bra. Hoppas jag orkar genomföra detta!


Fanny somnade tillslut. Det var grannarna som höll henne vaken.
Kändes som det var full deras lägenhet med folk. De kuta och skrek och dundra.
Okej, visst man kan inte ha det knäpptyst. Men man kan faktiskt ta hänsyn till att
andra bor i huset, eller?
Men jag tyckte de borde ha hört Fannys illvrål, och tittat på klockan.
En annan vill tavara på de få timmarna på kvällskvisten innan sängdags.
Då fröken sover. Det är gulsvärda timmar. Tycker jag ialla fall!!!

Nej nu blir det bingen för mig också.
Najti Najti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela