Ida Henriksson

Bvc

Publicerad 2011-04-04 13:43:33 i Allmänt,

Idag har vi varit på Bvc, jag och Fanny.
Tillväxtkontroll och vaccination.
Allt gick hur fint som helst. Hon blev inte hysterisk när sprutan togs.
Nej bara lite men inte som gångerna innan.
Trodde hon skulle bli lite spänt och så innan vi fick komma in med tanke på andra
barns gråt frårn rummena. Men inte. Min stora tjej.





Blev stolt över mig själv. Det var ett tag sen vi var dit.
Men vi tog oss dit i ett ostressat tillstånd. Och ingen ångest. Yeeeaay för mig.
Mitt liv har blivit mycket enklare tack vare lilla fröken.
Många säger att det är dyrt och mycket jobb med barn, men självklart mycket kärlek.
Men jag kan säga utan Fanny hade jag  aldrig tagit mig så långt som jag gjort.
Hon är det bästa jag någonsin gjort.
Jag har mycket kvar att jobba med mig själv. Men hon har gjort livet mycket enklare.
Vet ej om jag skrivit om detta förut. Egentligen har jag nog inte menat att skriva om det heller.
Men idag kunde jag känna mig stolt över mig själv för första gången typ.

Många vet en fler vet inget. Många kommer aldrig få veta.
Hon är mitt lyckopiller, mitt painkiller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela