Ida Henriksson

work work work

Publicerad 2010-09-02 18:31:19 i Allmänt,

Idag, har jag gjort mina första timmar på Toria sen jag blev på morsa.
Ett och ett halv år ungefär har jag varit "ledig".
Men nu jäklar ska kulorna rulla in.

Ska inte jobba så mycket innan fröken börjar dagis.
Bara varannan helg men det räcker gott och väl.
Men imorn ska jag dit igen och damma av hjärnkontoret lite extra.
Det är mycket som ska pressas in och plockas fram i kroppen när man
varit så off-jobb man kan en längre tid.

Men jag har varit duktig, klarat mig mycket själv. Mer än vad jag trodde.
Jiihuu duktiga jag. Jag var glad när jag kom hem till fröken.
Som i sin tur blev glad.
Och när hon ler mot en.. Aww man vill ju bara smälta.

Så jag gjorde pannkakor åt oss båda. Inte världens vackraste skapelser.
Men absolut goda. Det var första gången för Fanny.
Pannkaks-oskuld :) Hon tyckte nog det var lite konstigt men gott.
Nu jäklar ska hon bli ett lika pannkaks freak som mor sin.
Min lilla pingla.

Nu ska man slappa i soffan, ladda batterierna och måla lite kanske.
Ja vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela