Ida Henriksson

Trots en bakvänd dag..

Publicerad 2010-09-19 00:57:38 i Allmänt,

.. så har jag utnyttjat den maximalt!
Det blev ju ingen sovmorgon. Men det blev en promenad på förmiddan.
Sen blev det lite fix med tvbänken. Och sen började jag sy på kuddfodralen till Fannys rum.
Han med ett inna jag var tvungen att fixa i ordning mig för jobbet.
Plockade i och ur diskmaskinen och röjde i köket, innan maten var klar...

Sen var man åter på Toria. Dagen har varit helt okej. Lite sliten och virrig.
Och framförallt klumpig. Och bättre blev det inte när det började stängnings dags.
Trött i skallen och trött i ryggen.
Imorn blir det nya tag, och en ny kvällstur!

När vi väl slutade, for jag snabbt hem. Blev så glad, Linus hade tänt ljus och städat <3
Min älskling det! Kvällsmat blev det...
Mina fingrade kliade hemskt efter att få fortsätta sy på fodralen så..
Jag sydde av bara farten och det gick smidigt.
Nu är de klara,och de blev skit fina!!!! Jätte nöjd.
Skulle nog kunnat sy flera.. Men tråden är slut och har inga fler innerkuddar.

Bilder som jag typ lovat på vår nya hörna i vardagsrummet...
Ja jag vet inte när det kommer, kanske imorn på dagen eller kvällen.
Men Imorn blir det nog rätt fullt upp fram tills jag jobbar ialla fall.
Nej nu blir det baske mig sängen. Natti!!!!!!!!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela