Ida Henriksson

Röstning, Jobb & Valvaka

Publicerad 2010-09-20 14:44:36 i Allmänt,

Jag vet inte vad jag ska säga om slutresultatet av valet.
Det är så många som kommenterar detta.
Det enda jag kan säga det är som det är, deal with it!
Om fyra år får vi rösta igen, och då kanske det ser annorlunda ut.

Vi röstade faktiskt igår. Och det tycker jag man ska göra fastän man inte vet vad man ska
rösta på.
För om man inte röstar ska man inte heller klaga över om det blev rätt parti eller inte.
Om man inte röstar så kan man heller inte vara med och göra en förändring.
Om man har röstat, har man ialla fall försökt! Eller hur?!

Nog om det!

Jobbade kväll igår(igen). Nöjd över hur bra det gick!
Trött och helsikesont i ryggen var bara förnamnet när jag kom hem.
Jag får ont i axlar och nacke efter 10 min i kassan, svanken värker efter nån timma.
Kvittar om jag står eller sitter. Kassan är kul om man slapp värken.
Jag är nog mer en sån som ska kuta omkring, plocka varor osv. Passar mer ute i butiken.
Min åsikt! Men än så länge är jag hur nöjd som helst. Jag får ju ialla fall jobba!!!!

Man är också gött trött när man kommer hem.

Kommentarer

Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Publicerad 2010-09-20 21:12:53

det är bra här! haft en fin dag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela