Ida Henriksson

Pass it forward

Publicerad 2010-09-05 22:53:10 i Allmänt,

Jag och Linus har haft helg mys idag. Har ju jobbat hela helgen så
det har inte blivit så mycket av det.
Men vi har tittat på en jäkligt bra film "pass it forward"
Dom som har missat den filmen, har verkligen MISSAT något.
Fin film på alla sätt och vis.

Har jobbat idag. Och jag hade verkligen glömt hur glad man blir av alla
snälla fina kunder. Och såklart arbetskamrater.
Visst finns det undantag bland kunderna men..
Ett litet extra leende eller tack från någon suddar ut grinpellarna snabbt.
Idag har det gått så bra så att det kändes som om man nästan aldrig varit
borta från Toria.
Dagen har också gått riktigt fort.

Efter jobbet lagade Linus go mat åt mig.. Mmm
Mäster kocken Linus.
Det är tur jag har honom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela