Ida Henriksson

Ovan

Publicerad 2010-09-03 23:38:36 i Allmänt,

Det är ovan knopp och kropp att börja jobba igen.
Mycket att lära och komma ihåg. Och komma ikapp i snacket.
Men det löser sig väl med tiden. Kunderna får stå ut med att jag är lite segare än sist.
Jobbade bara två timmar idag i och med att jag ska jobba helg.
Nog med repetition. Nu kommer de riktiga passen.
Imorn 16-21.30
Söndag 10-16
Jätte bra tider, tycker jag. Visst inte kul att jobba sent en lördag kväll.
Men hellre det än en söndag. Om Linus börjar resa igen så får man sista kvällen ihop.
Fördel!

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag har varit lite låg och trött.
Men en god sak med dagen - Syster yster kom in på utbildningen hon ville gå.
Grattis älskade siss. Hoppas verkligen att du kommer trivas.

Målat lite grann. Men det är trögt och det blir inge "allvarliga" bilder.
Bara tjaffs :)
Ibland vill man bara lägga av att måla. Fy så jobbigt.
Och bilder som ligger och dräller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela