Ida Henriksson

Nu blir dagen helt bak-o-fram

Publicerad 2010-09-18 10:59:29 i Allmänt,

Jag har totalt missat att jag jobbar olika tider varannan helg.
Jag trodde jag jobbade lika. Har alltid gjort det förut och har inte heller
hört att man jobbar så. My bad!
Så de var ett jäkla ringande här i morse. Men det gick att ordna så jag kunda gå kväll ialla fall idag.
Så denna helg blir det nog enbart kvälls jobb. Men det gör inte så mycket.
Och inget att göra åt heller nu. Om nu inte hon som jobbar dag i stället för mig vill byta!
Så nu blir helgen eller ialla fall idag, helt bak-o-fram och upp-o-ner!

Att fela är ju mänskligt!

Men det positiva är:
Helt okej väder, och efter Fannys bad blir det en promenad!
Jag får tillbringa dagen med min älskade familj, inte helt fy skam.
Nackdelen:
Jag får inte kvalitetstid med Linus ikväll, och inte söndag kväll heller.

Men man få tänka att det är bara så denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela