Ida Henriksson

Nu är det klippt..

Publicerad 2010-09-28 19:22:43 i Allmänt,

..håret alltså!
Nyklippt!

Det var mer än ett år sen jag klippte mig sist. Och min frisör tyckte det var väldigt fint och knappt slitet
även om det var längesen sist jag var där.
Men så är det med mit hår, jag är inte i behov av att klippa det er än en gång om året.
Och det är rätt smidigt egentligen.
Jag färgar det dock 100gg om året. Men inte slits det mer för det, mitt hår blir alltid som nytt
vid en ny färgning. Och då menar jag riktig färg och inte toning.

Men jag är nöjd. Det blev en liten sidacut ovan högra örat(streck).
Sen blev det en lång snedlugg. Men mest tog hon det slitna som fanns.
Ingen särskilld frisyr. Men nöjd. Nu behöver jag bara att färga det igen.
Men får höra när morsan har tid..
Har tänkt mig att måla med acryl. Men Först ska vi göra klart stolarna!
Och de fick en andra strykning idag. Hoppas det blir bra nu bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela