Ida Henriksson

J*vla F*rbannade Sk*t!!!!!!!!!

Publicerad 2010-09-25 23:55:38 i Allmänt,

Jag som för en gångs skull tänkte ladda upp bilder. Och faktiskt bilder på Fanny.
Hennes 1 årsdag och allt. Så har laddningsstationen till kameran pajjat.

En full kamera och ingen möjlighet att föra över till datorn. Lyckat!

Först trodde jag att det var datorn, men icke.

Jag som inte vill att Fanny, bilder på Fanny ska ligga på internet.
Inte förmånga ialla fall. Jag är som många andra mammor som säger..
- Barnet har inget att säga till om. Och de kommer ALLTID finnas ute på internet.
tillgängliga för ALLA.
Därför lägger jag inte ut bilder på mitt barn. Nån enstaka då och då. Men vissa
bara prejjar på med bilder och det är fel. Lite privat får det fanimej va.
Jamenar, när de blir äldre så kanske inte de vill ha bilder spridda på internet på sig dom liten.
Så för min del, 1. Totalt förbud mot naken bilder av Fanny på internet.
2. Minimalt med andra bilder för så liten risk som möjligt att de hamnar i fel händer!!!!

Men för en gång skull, ja då funkar inte kameraskiten!!!!!

Men födelsedagen har varit toppen, och massor av fina presenter har hon fått.
Vilken lyckad dag. Till och med fikan var god(som jag bakat själv!!!).
Fanny var så nöjd idag. KUUUUL!!!! <3

Tack alla för en underbar dag. Och för att ni gjorde Fannys första födelsedag så
minnesrik och rolig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela