Ida Henriksson

Jisses

Publicerad 2010-09-10 00:08:48 i Allmänt,

Mina besökare blir fler och fler, och jag är hemskt nyfiken.

Idag kom Linus hem. Himla skönt. Särskillt när familjen är hel och samlad.
Vi tog en liten kvällspromenad inna det blev sängdags för Fanny.
Vi gick förbi en fårhage här i näreheten. Och fåren kom fram och ville gärna hälsa
och kela.
Fanny blev alldeles till sig så jag lyfte ur henne ur vagnen och vi satte oss in till stängslet.
En av fåren kom fram och stack ut huvuet, så Fanny fick klappa.
Hon var i extas. Lilla gumman. Så himla roligt. Bäst att gå dit fler gånger.
Hon blev himla besviken när vi gick där i från, och ville nog stanna längre..

Imorn kanske vi tar en tur förbi där igen.
Men imorn börjar också Mârten. En fartfylld helg med karameller, knallar och karuseller.
Kanske blir en tur imorn.

Ja vi får se hur helgen blir, men ingen utgång ialla fall.
I mitt fall bryr jag mig inte så hårt. Jag är hellre hemma med mina små hjärtegull. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela