Ida Henriksson

I don't like to be the one with the blues

Publicerad 2010-09-06 11:47:00 i Allmänt,

Solen skiner och himlen är blå.
Fanny tar en liten vila och jag försöker få ordning.
Trist. Hade inte alls lust med detta idag alls.
Tvätten är i alla fall vikt. Tack för det Linus.
Men nu ska den plockas in. Och jag vill inte idag.

TRIST.
Tror jag struntar i det också. Tar det i afta.
Ska nog på en promenad sen när fröken vaknar.
Ibland måste man få strunta i saker alltså.

Måste ta tag i uteplatsen. Tömma krukor och göra rent.
Höst städning. Men det får vänta tills Linus kommer hem. För tungt för mig. :)
Tur att man har en karl i huset.

Som ni märker har inte mycket  att säga just nu men..
.. Kanske mer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela