Ida Henriksson

Höstdag i solen.

Publicerad 2010-09-07 13:39:35 i Allmänt,

Strålande sol idag. Såå fint. Så skönt. 20 grader, och lite sval vind.
Perfekt. Löven på björkarna gulnar mer och mer. Och endel har redan
nått marken.
Jag fullkomligt älskar hösten!!!

Vi var på en promenad förut jag och Fanny. Hon var nöjd.
Pladdrade och lekte med hemnycklarna. Sa "titta" på allt.
Sötnosen.
Ska åka ner till pappa senare när Fanny är klar med sin lur.
Dricka kaffe i solen!! :)

Fått höra att Josse trivs med sin klass, och arbetsgrupp ner i Gbg.
Skönt att höra. Mamma och Pappa åker ner i helgen med flyttlasset.
Jag och Linus ska ta hand om speedo. Kanske blir en skogstur om vädret tillåter.

Linus åkte imorse upp till Borlänge, och blir borta tills torsdag.
Blev som hastigast bestämt igår. :( Men måste man, så måste man åka.
Kommer sakna honom hemskt när klockan blir 4 och ingen Linus kommer hem.
Men jag tror jag ska klara mig ialla fall. Det är ju troligvis bara denna vecka.
Tur nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela