Ida Henriksson

Härlig promenad

Publicerad 2010-09-29 19:01:19 i Allmänt,

Har varit på en långpromenad med goa Linda. Välbehövligt på alla sätt o vis.
Senblev det go mat när jag kom hem. hackkorv och Mos med rödbetor.
Mmmmm. Det gillade Fanny också :)

Angående förra inlägget med Villervalla kläder. Finns en butik i Gbg.
Nu måste jag åka dit. JAG MÅSTE.
Jag ska ialla fall ner i December och julklappsshoppa! Fy fan va jag ska handla.
Och presenter är så kul. Särskillt att slå in dem.
Jag förstår inte dom som inte tycker det är kul. Jamenar det är ju askul att få
presenter som man lagt ner sig på både innehållet och utsidan!
Inget tråkigt blommpapper här nå. Nej mer presentspex åt folket!

Nu ska jag ta en dusch och njuta av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela