Ida Henriksson

Förskola/Dagis - Dagis/Förskola

Publicerad 2010-09-20 14:48:06 i Allmänt,

Angående Dagis, eller förskola om ni vill.
Jag kommer alltid säga Dagis vare sig det heter förskola eller inte.
Spela roll..

Jag ringde ansvarig för ansökan om dagis, blev hänvisad till en rektor.
Och jag har fått plats åt Fanny. På precis det dagiset jag ville.

Många sa, Lycka till om att få välja var jag ville.
Men det var INGA problem. Jag sökte senare än många andra och jag fick
dagiset jag ville ha Fanny på.
NÖJD.

Dessutom så blev det på samma dagis som det är Kvällis. Perfekt!
Kan inte bli bättre. Då är hon där utan att man behöver forsla runt henne.

Kommentarer

Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Publicerad 2010-09-20 20:14:14

åh men tack detsamma du ! :) allt bra?

Postat av: Emma

Publicerad 2010-09-21 14:49:52

Grattis till dagis platsen!

vilket dagis blev de?

Postat av: Emma

Publicerad 2010-09-21 21:47:45

aha de vid gamla vårdcentralen..

Emma Spångedal.. kanske hört talas om mig?

om inte kan du fråga Linus vem jag är =)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-09-22 09:34:38

=)

Härligt när man får de dagiset man vill ha..

Vi fick tyvärr inte de. Men de här dagiset är underbart ändå. Men dåliga öppettider tyvärr..

Men än så länge när jag inte har nått jobb så går de bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela