Ida Henriksson

Det närmar sig..

Publicerad 2010-09-05 23:24:14 i Allmänt,

.. Fannys 1 årsdag.
Hennes alla första egna dag. Fylld med paket och tårta.
Jag och Linus har redan planerat vad vi ska ge henne.
Även mamma och jag har disskuterat vad de ska ge henne.
Och det blir fin-fina presenter.

Vad jag ska bjuda alla gäster på funderas det på än. Men jag har mina idéer.
Tycker det är så himla kul att baka och bjuda folk. :)

Snart är det Mârten också. Till helgen rättare sagt. Blir tyvärr ingen utgång.
Men det gör inte så mycket heller. Kommer fler tillfällen.
Jag spenderar hellre tid med min högt älskade dotter än går ut och festar.
Hon är det viktigaste och går först ialla lägen.

Men nu tar jag kvällen. Måste läsa ut senaste boken jag börjat på.
Natti alla goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela