Ida Henriksson

Det löste sig..

Publicerad 2010-09-26 18:45:25 i Allmänt,

Josse hade en annan sladd till kameran, för att föra över bilder till datorn.
Så hon ska skicka den till mig imorn, eller senare i veckan!

Men jag är allt sugen på en ny kamera ialla fall. Siss har ju haft den ett tag innan mig,
den jag har nu alltså!
Så det blir att sätta sig in i kamera världen då!

Sista hopen med folk som gratulerat Fanny denna helg har varit här.
Petter och Malin. Samt Sophia kika in innan hon for tillbaks till Norge!

Känns i kroppen att det varit en fullspäckad helg. Och nu är det kväll igen.
Imorn börjar en ny vecka med nya äventyr.

Har möblerat om Fannys rum lite snabbt nu på eftermiddan. Och jag tror faktiskt att det blev bra!
Ibland önskar jag att vi hade lite större lägenhet. Så an kunde ha mer förvaring. Och såklart
mer plats åt Fanny. Ju större hon blir desto mer plats tar hon, och hennes saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela