Ida Henriksson

Det här med barnrum.

Publicerad 2010-09-24 14:58:02 i Allmänt,

Har tjatat om saker till Fannys rum rätt mycket tycker jag.
Och jag har ju varit inne på att de ska vara vitt och rosa.
Men sen blir jag lite uttråkad. För det finns så himla mycket annat fint i andra färger.
Och särskillt rött.

Så nu har jag bestämt mig. Vit och svart som bas, och accent färgen blir röd.
Sen dyker det väl upp andra färger också med just dem tre är vad jag riktar in mig på.
Jag är ju nämligen lite anti flickfärger.
Det märks väldigt när vi är ute och träffar folk. De tror att det är en kille.
Men va fan jag gillar inte detta med att bara klä flickor i rosa och spets. Gulle-gull stil.
Nej jag föredrar blått grönt och rött, och såklart svart!!!

Men nu på hennes ettårs dag ska det vara tema färg, haha Rosa!
Nästa år.. kanske rött.

Men visst är det lockande att inreda ett riktigt flickrum, prinsess rum.
Så man själv drömt om. Men man tröttnar riktigt fort på det bara.

En sak jag tycker är viktigt i hennes rum, är att möblerna följer samma färd.
Och det är vitt!!!

Det blev väldigt rörigt här men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela