Ida Henriksson

Aaaah tvättberget anfaller!!!!

Publicerad 2010-09-29 13:50:54 i Allmänt,

Jag har en enorm hög av tvätt. Maskinen går för fullt.
Diskmaskinen liksa så. Men den kör jag Inte kläder i :)
Känns som tvätten kommer få ben och börja gå om jag inte gör undan detta idag!

Linus har precis varit hemma på lunch. Fanny tar sig en lur (hur länge den nu varar).
Jag ska hänga en tvätt, fylla maskinen på nytt. Röjja lite. Plocka bort alla döda ballonger.
Hade nämligen operation avlägsna ballonger med nål igår kväll.
Nej de small inte. Jag tryckte hål där ballongen knyts, då smäller det inte.

Senare blir det, målning av stolar, kanske sy grejer till Fannys "nya" dockvagn!
Dockvagnen har jag nämnt tidigare, fick den innan hon var född.
En vit 60-talare. Så jävla fin att en annan blir sugen på att leka med den!

Idag efter frukosten fick Fröken ett gäng päronskivor och russin när hon titta på
Baby Mozart! Jävligt smidigt. Då han jag ladda alla maskiner, plocka undan på bänken...
Filmen har inte funkat så bra tidigare, men nu tror jag att hon tyckte den var lite kul.
Hon kände nog igen figurerna sen tidigare.
Ska nog testa samma metod imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela