Ida Henriksson

Torsdagen den 7 oktober

Publicerad 2010-10-07 13:45:26 i Allmänt,

Imorse var mamma förbi en sväng innan hon for till Gbg.
Hämta symaskinen och drack kaffe.
Fanny belv så glad när hon kom. Jag också såklart!
Mamma ska vara hos Josse i helgen.
Hjälpa henne med gardiner och lite hyllor och så.
Det är faktiskt bra med en syster i en storstad.
Då kan man ge beställningar på saker man behöver eller vill ha.
Mamma, lilla söta mamma ska kolal efter den där joggingdressen från lindex som
jag har bloggat om tidigare. Och så ska hon till Villervalla och shoppa åt Fanny.
Hon är snäll hon. Men hon tycker ju det är kul att shoppa åt Fanny.
Men vem tycker inte det är kul att shoppa kläder och saker till barn?
Mamma är också duktig på att veta vad jag gillar :)
Nog om det!

Idag ska jag inte göra så mycket faktiskt än att hänga sista tvätten.
Plocka ihop lite. Sen ska vi till tippen och slänga lite grejer, eller rätt mycket saker!!!!!
Skönt att bli av med skit. Varför spara allt? Slitet, gammalt och små trasigt.. Blä!
Fick en massa bebis kläder av en släkting till mig, mycket var så slitet och urtvättat
att det inte var något att ha. Fick så himla mycket nytt till Fanny när hon föddes så..
Iväg med skiten :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela