Ida Henriksson

The Social Network

Publicerad 2010-10-27 19:50:58 i Allmänt,

Idag har vi, jag och Linus varit och sett The Social Network.
En märklig men intressant film. Man blir eller jag ialla fall blev mäkta imponerad att
en så ung kille kan skapa något så stort och världsanvänt som Facebook.
Att det också har blivit så stort så snabbt.
Och vad som än var märkligt var att efter bion logga in på facebook och surfa runt där.
Det kändes bara Wierd.
Men bra var filmen, kanske lite för maxad av repliker och dataspråk. Och man lär vara
med från start i filmen för att hänga med i resten.
Men klart sevärd av er alla facebook nördar. Ni som inte kanske hänger på facebook dagligen
och tycker det är drygt, kanske inte borde se den. Kan anses tråkig. haha
Yeah yeah.

Skönt var det att komma hemifrån och umgås bara jag och Linus.
Det uppskattas verkligen. Och man känner sig fräsch i själen när man kommer hem.
Egentligen skulle man göra sånt här oftare. Gör något ensam eller tillsammans med sin sambo.
Det är viktigt. Men samtidigt är vår lilla fröken prio ett. Och det kommer hon alltid vara.
Och jag väljer henne före allt annat!!!
Men som sagt det var skönt att vara bara med Linus i 2 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela