Ida Henriksson

Sent igen.

Publicerad 2010-10-27 00:11:00 i Allmänt,

Idag skulle vi egentligen varit på bio jag och Linus.
Men jag har inte varit på topp idag.
Så vi tar det imorn i stället.

Lilla syster-yster kom hem till Torsby idag. Hon ska göra något skolarbete.
Men hon kom förbi och hälsa på med paket och kläder till Fanny.
TOPPEN, Tusen tack. Jag älskade allt. Fanny också för den delen.
Skönt att se och prata med henne.

Hemskt dålig på att uppdatera. Och jag som sagt att jag skulle uppdaterat med lite bilder
både på denna blogg och på ArtbyIda.
Har endel som jag målat. Men samtidigt velar jag om det är något att visa upp!!
Ska jag, eller ska jag inte???

Men nu blir det banne mig sängen. Blir alltid så sent. Men ändå vet jag om jag lägger mig 10
så vaknar jag alltid vid 1 på natten ialla fall. Lika bra att det blir sent.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela