Ida Henriksson

Ryggvärk

Publicerad 2010-10-22 19:05:02 i Allmänt,

Idag har jag och Fanny varit ner till mappa/mormor & morfar.
Ätit mat, fikat och varit på promenad.

Vi var även upp till Fannys dagis och hämtat kortena som redan kommit.
Men vi måste beställa själva vilka vi vill ha. Innan de riktiga kommer.
De blev så fina.

Mysigt att åka hem till mamma så, och vara där en hel dag. Pulvra omkring prata och dricka kaffe.
Det var skönt med lite avlasting eftersom jag har fruktansvärt ont i ryggslutet, korsryggen.
Har inte haft ont där förut mest i axlar och nacke. Men nu är det hemskt. Det värsta är att jag skulle varit på
massage i tisdags men fick ingen som tog Fanny. Så nu har jag inte en tid förns den 28.
Guud så drygt.
Men då ska pappa ta hand om henne när jag ska dit. :)

I helgen ska vi vääl inte göra så mycket. Mest ta det lugnt. Blir det bra väder så blir det ävl promenader.
Och så ska jag väl måla lite... :)
Hade tänkt uppdatera ArtbyIda med lite nya bilder. Men får se om jag får lust till det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela