Ida Henriksson

Kulen mulen dag.

Publicerad 2010-10-08 14:30:57 i Allmänt,

Har precis varit på en promenad med Fanny. Trodde hon skulle somna men icke.
Hon låg där och bara titta och var så tyst.
Hon har haft en jobbig natt med feber.
Och hon är hängig och snorig idag.
Troligvis är det en biverkning av Vaccinet hon fick i tisdags.
Alltså febern då. Men det verkar som det är något mer.
Lell piga mi. <3

Men nu sover hon, och hopaps hon får sova ett tag. Vila sin lilla kropp.
Har själv snart druckigt en hel kanna kaffe. Trött jag med. Men nu är det ingen ide att
vila för mig. Jag slappar i stället lite i soffan. =)

Längtar till Linus slutar. I helgen ska vi bara bara vara familjen. Pyssla lite hemma.
Hoppas på sol och gå ut och pullvra.
Vi behöver en sån helg tror jag. Bara tänka på sånt vi vill göra,
bara göra sånt vi vill göra. Inte en massa måsten.
Och nån gång måste det vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela