Ida Henriksson

Gråaste dagen hittills?!

Publicerad 2010-10-27 19:58:31 i Allmänt,

Yes!
Så jävla tråkigt väder kan man väl inte slå?
Det har hällregnat och världen har varit grå i princip hela dagen.
Man kan inte bli något annat än depp. Jag har också städat.
Och Ja, det står väl inte högst upp på favorit listan.
Klart är det skönt när det ser snyggt ut.
Men det är verkligen en utmaning att försöka sig på att städa med ett nyfiket barn
som är i upptäckar stadiet. Gode-min-gud när hon ska upptäcka toaletten, tvättmaskinen,
skurhinken.. You name it. Allt ska upptäckas. Gärna ska man föra tvärtemot var mamma gör.
Plockar mamma i tvätt maskinen, plockar fröken ur(och tvärtom), vill mamma dra ut korgen i
diskmaskinen vill fröken att den ska puttas in. Lägger mamma upp något i hyllan plockar fröken ner
det igen. Gärna kastar ner det igen.Puh!
Ja det är ett tålamodsprov utan dess like!!!!
och jag har aldrig haft ett bra tålamod...
Men visst blir an får en högre gräns när man får bran och tur är väl det!!

Nu ska jag måla.
Jaa, jag borde lägga upp mer bilder. Men jag är för lat för det just nu.
Ni får nog sparka mig i röven om jag ska tummen ur och göra det.

Hej så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela