Ida Henriksson

Torsdagen den 11 november 2010

Publicerad 2010-11-11 11:35:09 i Allmänt,

Ja då sitter man är och mår lite piss över att Fanny är på dags.
Allt går himla bra men jag har lite separationsångest.
Jamenar vilken förälder tyckte inte det var jobbigt att skoal in sitt barn på dagis?!
Jag har förvånatsvärd var väldigt lugn med det. Men nu när man skulel lämna henne
i flera timmar är det lite jobbigt. Känns som jag överger henne.
Men jag vet att det går bra. Och att jag och Fanny över detta galant.
Ja så nu har man telefonen i beredskap i fall man är tvungen att åka och hämta henne.
Vilekt jag inte tror jag behöver...

Kommentarer

Postat av: Lillstrumpa

Publicerad 2010-11-11 20:15:42

Du beskriver precis det som står i mina anknytningsteori böcker, man känner separationsångest. Men du är absolut ingen dålig förälder Ida. Detta är en process som är jätteviktig! Det kommer att gå fint!



Oj vad beläst jag låtar men jag lovar dig. Ingen fara!

Postat av: Lillstrumpa

Publicerad 2010-11-11 21:31:47

Tycker du det? Ja ja vet ju inte om det leder någonvart men :) Kan alltid försöka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela