Ida Henriksson

Tapetsering, Inskolning..

Publicerad 2010-11-08 12:04:58 i Allmänt,

Igår gick vi upp alla tapet i köket, men kommer inte avslöja hur det serut förns imorn kväll.
Har fortfarande endel att ordna, som..
- ...Att skruva upp hyllor
- ...Fixa upp gardinstången
- .... "pynta"
- ... Gardiner ska upp, så klart.
Ja lite så, och en ordentlig städning. Med tanke på att slidamm tycks smita in i varenda
hörn och vrå.

Vi var till dagis förut lilla fröken och jag. Fick ju börja om på nytt efter som hon åkte på feber
förra veckan. Men hon var så trött och sliten och tyckte inte att det alls var lika rockigt
på dagis som i onsdags. Blev bara en timme idag.
Nu vilar hon, så hoppas att hon är lite piggare sen.

Angående tävlingen som jag fixade. Det har och är hemskt underhållande att se
allas gissningar. Kommer inte ens ge en ledtråd.
Men de ska bli intressant och se hur det slutar. 

Resten av dagen blir hyffsad lugn. Jag anpassar mig efter Fanny idag. Kanske tar en lite promenad
i kylan. Vi får se vad hon vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela