Ida Henriksson

Önskelista

Publicerad 2010-11-04 15:05:48 i Collage,

I år ska jag vara klar med julklapparna i god tid.
Så är det bara. Och för en gångsskull har jag faktiskt gjort en önskelista,
eller ett önskecollage...


1. Lilla stjärna - John Ajvide Lindqvist
2. Blodläge - Johan Theorin
3. 4 st Bordstabletter - H&M (Just den som är på bilden!!
4. Löpare med Strass, svart - H&M
5. Förkläde rött med vita prickar - H&M
6. Textile designers at the cutting edge - Adlibris.com
7. Illustration Now! Vol 3 - Adlibris.com
8. Reseguide till 50-talet - Adlibris.com
9. Mjölkkanna - Greengate
10. Sockerskål - Greengate

Ja, det var det för nu! Och alla grejer på bilden är just de som jag skrev under bilden
är just dem jag vill ha. Inget annat.

Kanske ska ta och plocka ihop ett önskecolalge åt Fanny också. Detta var ju himla roligt!!!
:)

Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2010-11-04 16:02:40

Åhh... så där ambitiös borde jag också vara och göra ett önske-collage... hihi :)

gäller bara att komma på saker att önska sig först. jisses, och smälta att det faktiskt snart är JUL :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela