Ida Henriksson

Och Vinnaren är...

Publicerad 2010-11-09 18:48:07 i Allmänt,

Efter som INGEN gissat rätt... haha

Så har jag lottat och vinnaren är:

MARIE BRUNZELL



Första alternativet var det rätta svaret. ;)
Här kommer bilder på resultatet:

Jag vet, lite små bilder. Men jag kanske lägger upp fler framöver.
Jag är helt förälskade i köket... LÖÖÖÖV <3

Lite roligt är det att ingen verkligen röstade på den tapeten.
Jag var helt enkelt för klurig. Men ändå så tyckte jag det verkade så genomskinligt.
Där av fyra alternativ. Men det här var riktigt roligt. Kommer absolut göra om detta!!!


Kommentarer

Postat av: victoria

Publicerad 2010-11-09 20:01:31

Trodde ej den .Trodde att det skulle bli mkt randigt men de verkar på bilderna ha blivit skitsnyggt särskilt med rött som accentfärg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela