Ida Henriksson

Måndagen den 22 november

Publicerad 2010-11-22 11:48:30 i Allmänt,

I morse åkte Linus till Borlänge. Det känns inte än men det kommer det göra i eftermiddag.
Alltid lika tråkigt när han måste åka. Men förhoppningsvis går veckan fort.
Jag ska visserligen jobba i helgen så jag kommer väl inte se honom så mycket då heller.
Men Han är ialla fall hemma.
Jag var inte lika nervös när han åkte i morse, alla dessa mil. För nu åker han inte ensam.
Är alltid så rädd att han ska somna eller så. Kan väl hända även om man är två.
Men risken är lite mindre.

Sitter och lyssnar lite på avslappningsmusik. Fick en cd redan som liten. Men den är så väl använd
och sliten att den är hackig. Hittade lite av den musik på spotify.
Jag tror alla skulle lyssna på sån här musik någon gång ibland.
Det är skönt fastän man inte ligger ner. Man kan liksom pyssla med annat.
Jag blir lugn.

Har kommit på en annan sak jag skulle väldigt gärna vilja ha i Julklapp.
Och det är Body Butter från The Body Shop.
Antingen Wild Cherry eller Coconut.
Älskar de där hudkrämerna.



Bilder lånade från The Body Shop

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela