Ida Henriksson

Jobb i kväll

Publicerad 2010-11-17 13:50:10 i Allmänt,

Ikväll ska jag jobb kväll. 15.30 - 21.30.
Är väl rätt pigg på det ialla fall. Lämnade Fanny på dagis kl 11.
Och mitt hjärta värkte. Men man måste hålla sig lugn.
Hon sa inte så mycket när jag gick, var nyfiken på allt.
Skönt då blir det inte så jobbigt att lämna henne.

Igår kväll var jag på en välbehövlig massage. Ååh det är det bästa jag börjat med.
Lite ont gör det men herregud så skönt det är efteråt.
När jag kom hem började jag sy ett fodral till min amningskudde.
Jag fick en sån amningskudde som man kan göra till sittpuff sen när den inte används.
Efter som jag aldrig får för mig att beställa ett fodral så gjorde jag ett eget.
Blev så cooolt!!!
Nu ligger den i Fannys rum och är redo för lek!!
Tycker det är hur bra som helst att man kan använda den till annat än amning.
Önskar jag har den när jag var gravid. Himla bra att sova med också.
Nog om det, kanske lägger upp bild någon dag. Men inte nu.

Städade Fannys rum och bytte gardiner igår också. Nu börjar jag bli mer nöjd.
Ska köpa en röd (stor) matta att ha i hennes rum (nästa fredag). Så det blir lite mer lekvänligt
golv. Intressant va?! haha jaja.

Nej nu sätter jag punkt för idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela