Ida Henriksson

Inspiration

Publicerad 2010-11-15 15:23:05 i Allmänt,

En blog jag läser mycket är Anne Ilebys, Anna Ritar.
Hon är en inspirationskälla.
Hon skrev nyligen om hur det känns att ställa ut sina bilder.
Och jag känner igen mig fastän jag bara ställt ut MINA bilder 1 gång.
Att man blir utstäldd själv liksom. Pinsamheten och känslan av att detta skulle jag aldrig gjort.
Vem skulle ens vilja se mina bilder och herregud hur kunde jag tro att nån skulle vilja ha detta!!
Jaa lite därför drar jag på det och får aldrig tummen ur i att forska mer på lokal osv.
Det skulle ju kännas enklare att dela lokal och göra något ihop med en annan person.
Så blir man inte så ensam.
Det är ju bra mycket lättare att visa upp vad man gör över internet där man är i skydd av en skärm.
Men visst är jag jäkligt sugen på att ställa ut igen...

Läs Annas inlägg om hur det kändes för henne, här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela