Ida Henriksson

Inskolning dag 2

Publicerad 2010-11-03 19:25:04 i Allmänt,

Ja idag har vi varit där i 2 timmar och Fanny har lekt och lekt och lekt och lekt och lekt...
Och jag har inte gjort någonting. Beundrat mitt underbara barn..typ.
Hon var lite kinkig på slutet av alla intryck och ljud osv.
Ville sitta i mammas famn en stund, sen var hon i gång igen.
Annars tog hon inte så mycket notis om vart jag var eller vad jag gjorde.
De var en annan ltien kille där i ungefär Fannys ålder som var mer intresserad av mig.
Vi kolla i en och samma djur bok ungefär 3 gånger. Söt var han.

Allt som allt har det gått hur bra som helst idag, blir nog inga problem resten av inskolningen heller
tror jag. Imorn ska jag kanske gå undan lite grann och se hur det går.

Både jag och Fanny var helt slut när vi kom hem. Hon somna direkt i bilen och bar in en
tung kropp.. Hon sov i nästan 2½ timma. Typ ovanligt.
Jag sov jag med *fniss*

Sen åkte vi ner till morfar och hälsa på i väntan på att Linus skulle komma hem.
Annars har vi inte gjort mycket mera idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela