Ida Henriksson

Hjälp så trött jag blev.

Publicerad 2010-11-24 22:53:08 i Allmänt,

Är hemma sen en och en halv timma sen. Det var ett jätte drygt pass på jobbet.
Inge folk. Hellre smäck fullt me folk så man får göra nått än en kund i kvarten. Nej fan.
Men lik  förbannat så är jag hemskt trött. Nästan tröttare än när man jobbat hårt.

Det blåser typ storm ute. fy fan vilket skit väder. Kallt som tusan..
Nej nu skulle man allt vilja åka bort, till varmare breddgrader.

Fanny har varit hur nöjd och glad som helst idag. Inga problem när mamma och pappa hämta henne.
De fick till och med på henne ytterkläderna utan ett enda pip av missnöjje.
Hon har lekt med Nimbus(mappas hund), i hans bur..
Hon har plaskat så mamma blev blöt i badkaret.
Ja hon har haft riktigt kul idag.
Sköööönt tycker jag. Men jag tror jag måste in och ta mig en snos av henne.
Har ju saknat henen något hemskt idag.
Men nu blir det nog snart sängen.

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela