Ida Henriksson

Fullt ös medvetslös

Publicerad 2010-11-23 22:05:57 i Allmänt,

Ja idag ahr jag och Fanny härhat runt i lägenheten. Dragit fram adventsljusstakar
och stjärnor. En och annan tomte ville upp också. Va fan orka dra i det om några veckor igen.
Det ser väl okej ut nu. Men lite piff är det allt kvar att göra.
Fanny har varit med och "hjälpt till".
Hon har avrit förvånadsvärt glad fastän jag städat och piffat.
Ätit bra ahr hon också gjort idag. Sköönt.

Imorn blir det kvälls jobb.. 15.30 - 21.30.
Fanny ska vara på dagis mellan 11 och 16.15.
Mamma ska hämta henne. Det ska nog gå bra, hoppas jag.
Första gången mamma ska natta henne. Fast hon ska ju natta henne hos oss så det blir
nog absolut inga problem. Litar på mamma till 150%

Jaa, kvälls jobb 2 dar, Ledig en dag. Men då blir det en tripp till Karlstad. Sen
blir det helg jobb. Ett pass är lite förlängt. Jag gråter inte för det. Money Money :)

Strax säng dax, måste bara varva ner lite mera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela