Ida Henriksson

Dött.

Publicerad 2010-11-28 00:22:17 i Allmänt,

Har varit lite dött med inlägg, jag vet.
Men jag har typ jobbat kväll hela tiden. Och de är ju kvällstid jag uppdaterar.
Jag och Linus var till Karlstad igår och shoppade.
Blev en hel del måste jag säga.
En hel del julklappar och lite inredningsgrejer, bl.a en matta till Fannys rum :)
Har slagit in alla julklappar, fattas bara snören :) Och det måste de ju va!

Har jobabt 14-21.30 idag. Gick fortare än vad jag trodde.
Fick förlängt pass idag. Och passet imorn är också förlängt.
10-18(16). Känns inte så kul, enda dagen jag slutar "tidigt". Men
för jävla skönt när lönen kommer. Och ja menar när man ändå ska dit är
det ju lika bra att köra på!!! :) Och det går så himla bra när man väl kommer dit.

Jobbar ju måndag också som jag nämt tidigare.
14-19. Då ska Fanny få vara på kvällis några timmar.
Första gången för fröken. Hoppas det går bra, vilket jag tror.

Nej fan nu blir det banne mig sängen. Ska upp tidigt.
Urtrist inlägg. Men det får gå!

Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela