Ida Henriksson

Bra start på dagen?!

Publicerad 2010-11-18 11:57:36 i Allmänt,

Vaknar med rivande känsla i halsen, och ett litet munsår(?).
Kände av halsen lite igår kväll. Men hoppas att det inte blir värre.
Skulle fan inte förvåna mig om jag ska bli sjuk nu när jag precis börjat att jobba.
Bra start på dagen eller?!

Linus tog Fanny till dagis idag. Fan nu ångrar jag mig att jag inte gjorde det.
Fast Linus måste ju få lämna också ;) hihi Men jag jobbar till 20 ikväll.
Och när jag kommer hem sover hon. Så jag får typ inte se henne alls idag.
Det är nästan så jag hoppas att hon vaknar när jag kommer hem. Måste få snosa
lite på henne.

Igår kväll vakna hon till efter att ha tapapt nappen. Hon var lite ledsen så jag satt med henne
ens stund. Åh det är det bästa som finns, när hon lägger huvudet mot bröstet och snosar in sig.
Nappen går i 120 och kaninen är också med och kramas.
Finare stund på kvällen kan man inte få.

Nu ska jag ta mig en ipren, och plocka ihop grejer till jobbet.
Dröjer itne förns man ska dra sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela