Ida Henriksson

Ååå vad jag vill sova..

Publicerad 2010-11-25 09:56:01 i Allmänt,

Jag är helt slut och veckan har knapt börjat för mig.
Jobbade igår, ska jobba idag.. Imorgon åker vi till Karlstad.
Ja sen jobb hela helgen + måndag. Hur ska detta sluta?
Kom sent i sängen. Men jag fastnade framför ett program...
Eller ja sent och sent, inte för mig egentligen.. 12.
Men sent för många andra...
Åh vet ni vad jag såg på då?! Jag tror det hette 2 weeks in hell.
Män som skulle sättas på prov inför ja typ det militära.
Herregud, de spydde och de grät och de var helt virriga.
Kan tro det me tanke på att de knappt sov något på 2 veckor.
Det kanske så jag kommer vara på måndag kväll?
Yrar runt som en höna och vet inte vem jag är eller var jag är :)

Fanny är ialla fall lämnad på Dagis och det gick fint. Idag vinka hon till och med när jag gick.
Annars brukar hon inte säga eller göra något.
Kändes bra mycket bättre idag när jag skulle åka än igår. Tur det annars hade jag bölat direkt på dagis.
Börjar jobba kl 13. Bäst att duscha nu. Maten är klar.. Inte varje dag man ställer sig och gör matlåda klockan 9
på morgonen :) Men jag orka bara inte igår.

Får nog koka en kanna kaffe och hälla i mig. Detta går inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela