Ida Henriksson

Varmt!!

Publicerad 2010-05-19 20:30:09 i Allmänt,

Gud va varmt och skönt det är. Riktiga sommar känslor dyker upp.
Jenny Barth och hennes lillkille Kevin har varit och hälsat på idag.
Trevligt. Det var fullt ös.

Sen blev det vila för både mig och Fanny.
Fanny har nämligen fått flytta in i ett eget rum.
Och det var lite knepigt att få henne somna där igår kväll.
Var även upp 2 ggr inatt och 1 gång tidigt imorse.
Men tycker ändå att hon varit duktig. Och rummet blev bra.
Men det är lite små saker som behöver fixas. Helst av allt skulle jag vilja
tapetsera om också. Men det får bli ett senare "fix".
Men nu sover hon gott för kvällen(hoppas jag).

Senare på dagen idag så har jag, mamma och Fanny tagit en långpromenad.
Och det blev varmt. Men det var skönt!

När Linus kom hem så lagade vi mat, Thaimarinerad kyckling och ris.
Var rätt så gott.
Men annrs blir det inge mer idag. Imorn blir det lugna puckar. Kanske en promenad
om vädret tillåter. Men annars lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela