Ida Henriksson

Onsdag...

Publicerad 2010-05-12 11:25:41 i Allmänt,

.. Och så är det Onsdag, än en gång.
Imorn börjar helgledigheten för många.
Linus ska upp till Likenäs och köra en tävling på torsdag.

Jag har varit så trött det senaste. Men har sovit dåligt på natten.
Skulle verkligen behöva vila.
Men idag ska det ialla fall bli lugnt. Kanske kanske jag tar en middagslur
när Fanny sover för att få lite extra sömn.
Det är så knepigt att jag har så svårt att sova. För Fanny sover ju hela natten
sen flera månader tillbaka. Så det är ju inget som stör heller.
Hm Jaja hoppas det blir bättre snart.

Igår var fröken Setherberg här och hälsa på. Himla kul.
Prat, fika och promenad blev det.
När glasskafet öppnar så måste jag och Emma ta en sväng dit.
Har aldrig varit där förut ;)

Vet ej vad jag ska skriva mera, Hjärnan är seg som sirap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela