Ida Henriksson

Om jag vunnit drömvinsten

Publicerad 2010-05-01 20:58:59 i Allmänt,

Om jag vunnit drömvinsten skulle jag..
.. Bygga mitt drömhus.
.. Sätta in pengar så Fanny har för sin framtid.
.. Köpa allt på Panduro.
.. Gebort till lite Familjen.
.. Köpa hund och andra djur.
.. Åka utomlands.
.. Möjligtvis köpa ett hus utomlands.
.. I och med att jag byggt ett hus ska jag ha ett walk-in-closet att fylla
med kläder och accesoarer.
.. Köpa 2 nya bilar till mig och Linus.
.. köpa en cadillac, såklart.
.. köpa bubbla-cab.
.. (som jag lovat Linus) bygga ett stort garage åt honom + all utrustning.

Nu kan jag inte komma på mera.
Vad skulle du göra om du vann massa pengar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela