Ida Henriksson

Ny färgat hår och städat lägenhet

Publicerad 2010-05-03 20:00:31 i Allmänt,

Idag har jag legat i och städat plus så har jag
dragit av hela soff klädseln. Som nu hänger på tork.
Stor tvättning idag.
Gött då är det gjort. Mamma och syster var här förut.
Och vi rockade loss med Fanny. :D
Morsan hade i färg i håret. Och för en gångs skull tog jag inte
svart, utan mahogny. Och det blev fränt. Ljusare rött i utväxten och mörkare i
resten av håret. Jätte nöjd.

Fanny somnade som en stock förut. Inge töl och inge gnöl.
Helt utsliten efter all dans och härj. :D
Imorn blir det också en fullspäckad dag.
Det bär av till Malung, till min älskade moster, kusiner och mormor.
De har ju bara sett hene på riktigt en gång sen hon föddes.
Så det ska bli roligt.
Längtar upp till dem också. :)

Hoppas på att jag och fröken Barth ska få för oss att träffas i veckan också.
Ett måste faktiskt. Också längesen vi sågs.
Hon är en av de prioriteringarna jag har denna vecka!

Japp det va vad jag gjort idag och ska göra imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela