Ida Henriksson

I want to hold your hand

Publicerad 2010-05-07 15:23:07 i Allmänt,

jag msåte nämna att jag har varit så duktig.
Igår faktiskt, jag planterade blommor, dammsög och plocka ihop här hemma.
Handdiskade grytor och sånt som inte gick in i diskmaskinen.
Så det var så fint när Linus kom hem.
Idag är jag inte lika duktig. haha Men man behöver inte göra sånt där varje
dag, juh!
Fanny tar en tupplur, då kan man passa på att göra sånt man inte får tid till annars.
Typ plocka ögonbrynen. Som jag sprat ut för att omforma. Så nu är de okej igen.
Välbehövlig plockning. 
Sitter och funderar på hur jag ska få uteplatsen mysig. Ska ialla fall köpa nån snygg
vaxduk till bordet där ute, lättare att torka av osv.
När det blir lite varmare ut ska det inhandlas mera blommor.
Ja vi får se. Men nu jäklar ska det bli lite hyffs på uteplatsen. Även framsidan
behöver sig ett lyft.
Väldans lust till sånt nu. Kul!

Nej nu ska jag hyffsa till mig och plocka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela