Ida Henriksson

Himla bra!

Publicerad 2010-05-22 23:23:07 i Allmänt,

Igår var vi till Karlstad. Linus skulle göra ett jobb.
Jag och Fanny fördrev tiden på Bergvik. Var tänkt in till stan först.
Men det regnade så mycket.
När Linus kom till oss så blev det Ikea.
Handlade lite på bergvik både till mig och Fanny.

På ikea blev det mat och lite shopping också.
Fanny charmade lite folk inne på restaurangen. Hon var på strålande humör hela
dagen. Duktig flicka. Sen blev det faktiskt stan, för inhandling av tyll och så till ett litet project.
Vi åkte hem vid 6 tiden.
Jätte bra dag, trots regnet.

På kvällen började(och avslutade) jag mitt lilla project. EN tyll lampa.
Som blev så himla bra.
Idag satte vi upp den i hennes rum. Även så åkte sänghimmeln upp
som vi köpte på ikea, som jag dekorerade med vita fjärilar.
åååh det är så fint där inne nu.
Rummet behöver ju en omtapetsering. Vill ha vita väggar.
För jag tänker låta det mesta gå i vitt och ljuusrosa.


Idag har vi även varit och hälsat på mamma, pappas och josses nya bebis.
En liten söt engelsk setter valp. Han heter Nimbus och så underbar.
Jag smälte.

Sen när vi kom hem så började vi rensa ogräs och göra fint på både framsidan
och baksidan. Så det är så fint så.
Fanny fick en gunga igår så vi satte upp den på framsidan, och hon blev så glad när hon fick gunga.

Våran dag idag.
Imorn ska det lätt städas här hemma. Sen blir det nog förmodligen en tur
till Fannys farmor. Får se hur mycket som hinns.
Men förövrigt har det varit en jätte bra dag idag också!!!
Himla bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela