Ida Henriksson

Fredagen den 14 maj

Publicerad 2010-05-14 18:17:26 i Allmänt,

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon.
Och jag har sovit som en stock hela natten.
Har inte hört Linus och Fanny när de gick upp eller nånting.
Helt udnerbart. Tack min älskling.
Känner som om man har laddat batterierna på nytt.

Ikväll är det Talang och jag hoppas alla ni stöttar Torsby killarna Top Cats.
Jäkligt roligt att de är med.
Tv4 20.00

Mamma och Syster yster var till karlstad här om dagen.
och Fanny har fått en massa nya kläder. Åh de var så fina att
jag nästan önskat att de fanns i min storlek. haha
Komemr nog lägga upp en bild sen.
Hon fick även ett par babyskor, vans, men de är tvungen till att bytas till en större
storlek. Men de var så jäkla tuffa!!!!

Fanny och Linus badar. Men jag tror hon börjar på att tröttna.
Så vi sätter punkt för stunden .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela