Ida Henriksson

En resa till Malung

Publicerad 2010-05-04 23:49:28 i Allmänt,

Det blev en dags tripp till Malung idag.
Hälsat på både moster och kusin och mormor.
Har varit en bra dag. Men stojjig. Lilla Agnes levde loppan.
Fanny var lite förskräckt för Agnes. :)
Men hon visade sin bästa sida också, Fanny alltså.
Lite dans, lite skratt och lite prat.

Alla var så glada över att äntligen få se henne igen.
Och tyckte hon var fin och stor. Och det är ju inget annat än sant!

Agnes och jag målade lite med hennes nya vatten färger.
Och så kolla vi alla på Baby Mozart med Fanny.
Mysdag.

Det var ju ingen hit att gå ut, i och med att det var kallt, och snöoväder.
Fyssatan vilket uselt väder det har varit.  Helt otroligt och det ska vara Maj.

När vi kom hem började jag med maten. Så den skulle vara klar tills Linus
kom hem. Men han bara hälften för då tröttnade verkligen Fanny på att vara vaken längre.
Hon Var så trött efter allt stojj idag.
Det blev välling, pyjamas och sängen på stört.
Lilla gumman somnade som en stock(idag igen).

När vi ändå var i Malung så var vi en sväng till bokhandlen och Aresskor.
Det blev inga skor men fyra böcker och ett akvarellblock för mig.
Åååh jag önska vi hade en bokhandel i torsby.

Ja det var vår dag. Imorgon ska det bli lugnt. det behöver nog både jag och Fanny.
Bara vara vi. Sen får vi se vad det blir i veckan. Men Kanske ska träffa Jenny.
Och om Linus blir mycket i Bjälverud och dola med folkrace bilen i helgen,
kanske jag åker ner till morsan.

Rätt så fullspäckat ändå ;)
Nej nu ska jag lägga mig, läsa lite och få lite sömn.
Natti-Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela