Ida Henriksson

En dag som denna..

Publicerad 2010-05-13 20:57:48 i Allmänt,

.. kan vara både urtrist och mysigt.
Det regnar och regnar och regnar, som om det aldrig regnat förut.
Usch tänkte jag när Fanny väckte mig i morse och det var lika mörkt i rummet
som det var när jag la mig. Jag trodde klockan var lite men icke, hon var 10.

Och till min fasa stämnde väderleksrapporten det ös regnade. Och det har gjort det hela dagen.
Ja visst inte ös regn hela dan, men mer eller mindre.

Sånna här dagar vill man helst krypa tillbaka i sängen och dra täcket över huvudet.
Men det går inte riktigt att göra så när man har en liten fis som vill upp och leka.
Men jag och Fanny har ialla fall hållt oss inne och myst och lekt.
Och så har jag fått för mig att måla lite igen. Och nu bilder med mycket detaljer.
Det är precis kopior av massa saker som rör sig i huvudet.
Jaja..

Linus har kört Folkrace idag. Och jag är glad att varken jag eller Fanny var där uppe i Likenäs idag.
För då hade vi nog blivit sjuka.

Vi har hyrt film idag. orkar inte tala om vilka. Jag nämner dem kanske senare.
Ffilm och soff mys står på schemat.
By the way, Fanny är vaken. Men inte så länge till förmodligen.
Hon sov en sen eftermiddags lur idag så det är därför.
Nejj nu ska vi prova lägga Fanny och koncentrera oss på filmen!!!!

Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela