Ida Henriksson

Blixtar och dunder!

Publicerad 2010-05-20 18:03:17 i Allmänt,

Idag har det varit dunder och brak, åskväder, i torsby.
Jag och Fanny var på en vaaarm promenad när himlen började bli svart bakom oss.
Och jag tänkte inte utmana mig att hinna runt granevik, utan vände nästan halvvägs
och då börja de dundra.
Men jag han hem och in med Fanny och vagn innan det verkligen braka loss.
Trodde först att det inte skulel bli något.
Men jo jo. Fanny sov igenom hela ovädret.
Jag passa på att duscha, äta mat, rycka ut allt ur väggen och läsa lite.

Nu har jag badat Fanny och hon sitter och tittar på sin Baby Mozart film.
Riktigt nöjd och intresserad. Kul.

Linus har inte kommit hem än. Det blir sent idag. Han måste göra kalrt i Ludvika.
Fy fan så trist.
Så det är bara att vänta och underhålla sig så länge.

Mycket mer ahr vi inte gjort idag, jag och Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela