Ida Henriksson

The way the moonlight shined upon her hair

Publicerad 2010-03-17 16:30:47 i Allmänt,

Idag var det segt att komma upp, särskillt eftersom fröken ville upp
tidigare än vanligt. Men efter ens stunds tölande (:P) så blev det frukost.
Jävligt segt var det. Men bestämde mig rätt snabbt för att jag och Fanny behövde en promenad.
och så blev det. En rask promenad i solen. Härligt var det. Och jag mådde så bra när jag kom
hem. Fick kasta kläderna i tvätten och hoppa in i duschen.
Sen blev det lite härj med fröken i hoppgungan. Spela musik och sjöng och hon hoppa.
Strök lite kläder också.

Sen har vi bara tagit det lugnt. Fanny tog en lång vilostund och jag han äta och plocka lite disk,
hänga tvätt och tittat på tv. Duktig flicka. Bättre med långa vilo stunder än fler korta.
Aa imorn kommer vår älskling hem och det ska blir så skönt att slippa vara ensam på kvällarna.

Förmodligen ska jag på vatten gympa ikväll. Var ett tag sen jag var där.
Men pga av förkyldningar och att Linus jobbat borta så har det inte blivit av.
Man ska ju inte helelr träna när man är sjuk. Men ikväll då...?!?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela